کوتخفیف تخفیفها را از کجا میآورد؟ چرا فروشگاههای اینترنتی کدها را روی سایت خودشان نمیگذارند؟
حضور فعال و طولانی مدت کوتخفیف در بازار داغ کد تخفیف، باعث وجود یک بانک اطلاعاتی از کدهای تخفیف و مجموعههای تخفیفی سراسر کشور شده است؛ اما این سوال همواره در ذهن کاربران و صاحبان کسب و کارها است که چرا یک فروشگاهها اینترنتی باید تخفیفهای خود را روی سایت تخفیفی قرار دهد و چرا درج این کدها بر روی سایت همان فروشگاه اینترنتی، بازخورد مناسبی ندارد؟
پاسخ روشن است. تبلیغ یک سایت اگر توسط یک خبرگزاری کد تخفیف صورت گیرد، بهمراتب از اثر و ارزش بالاتری برخوردار است تا اینکه خود سایت برای خودش در صفحه خودش تبلیغات انجام دهد. ضمن اینکه هر سایت بازدید خاص خود را دارد و حضور این برند در یک مجموعه ارائهدهنده کد تخفیف، باعث ایجاد درگاه فروش و دریچه بازدید جداگانهای میشود.
کوتخفیف راهی برای اعتماد کاربران:
حضور یک برند در کنار برندهای معروف باعث ایجاد اعتبار برای آن سایت خواهد شد. یکی از مشکلات اصلی کاربران با خرید اینترنتی، عدم اعتماد به صحت فعالیت و کیفیت اقلام آن مجموعه است.
کوتخفیف تجربه همکاری بیش از دو سال با برندهای معروفی چون دیجی کالا، خانومی، اسنپ، مو تن رو، تیمچه، اکالا و دیگر مجموعههای بزرگ کشور را در کارنامه خود دارد. همانطور که از نام آن پیداست، در کوتخفیف ، تاپترین کدها درج میشوند. پس اگر کاربر سایت کوتخفیف هستید، خیالتان از بابت کیفیت کدهای درج شده راحت باشد. همچنین اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد دارید کد تخفیف شما در کوتخفیف منتشر شود، این را بدانید که برند شما در کنار برترین فروشگاههای اینترنتی به نمایش گذاشته میشود. البته این مهم پس از بررسی سایت شما و کیفیت کدهای تخفیف ارائه شده صورت میگیرد. پس تاپ باشید تا درکوتخفیف باشید!
روی بورس نباشید، خودتان بورس باشید!
اگر در همین لحظه بسیاری از کاربران قصد یک خرید اینترنتی را داشته باشند، احتمالاً گزینه اول و آخر آنها فقط و فقط فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است و یا نهایتاً دو تا سه مجموعه دیگر را در زمینهی اقلام سوپرمارکتی و یا فست فود آنلاین میشناسند؛ اما با حضور درکوتخفیف شما نهتنها بسیاری از فروشگاههای اینترنتی سراسر کشور را میشناسید بلکه خودتان نیز تبدیل به یک مرجع برای دیگران میشوید. قطعاً وبسایتی که بهصورت تخصصی روی یک دستهبندی خاص از کالاها بهعنوان مثال لوازم آرایشی کار میکند، میتواند بسیار متنوعتر و قویتر از وبسایتی باشد که کالاهای آرایشی را در کنار اقلام دیگر ارائه میدهد. پس لازم است تا فروشگاههای اینترنتی اختصاصی هر کسب و کار را شناسایی کنیم. شناخت فروشگاههای اینترنتی مختلف یکی دیگر از امکاناتی است که در کوتخفیف برای کاربران فراهم شده است. همچنین پس از شناسایی مجموعههای اختصاصی هر کسب و کار، این امکان برای شما وجود دارد تا در کوتخفیف این فروشگاهها و تخفیف هایشان را باهم مقایسه کنید و از بهترین کدها استفاده کنید. این مهم باعث میشود تا خود مجموعهها نیز در ارائه کدهای بهتر تلاش کنند. به عنوان مثال شما در کوتخفیف میتوانید بهترین کد تخفیف دیجی کالا را از میان هزاران کد این مجموعه پیدا کنید.
وبلاگ کوتخفیف
مأموریت کوتخفیف کاهش هزینه و بهینهسازی خریدهای کاربران است. به همین منظور، علاوه بر کد تخفیف، شما میتوانید در قسمت وبلاگ این سایت رپورتاژهای مفید و متنوعی را مشاهده کنید که این مطالب نیز به شما کمک میکند تا بهترین و ارزانترین مجموعههای تخفیفی کشور را شناسایی و در هر دستهبندی بهترین آن را انتخاب کنید.
عضویت در کوتخفیف :
در حال حاضر استفاده از امکانات کوتخفیف برای تمام کاربران بهصورت کاملاً رایگان است. همچنین شما میتوانید با عضویت در خبرنامه از برترین کدهای تخفیف بهصورت هفتگی مطلع شوید. دیگر امکانی که برای کاربران فراهم است استفاده از اپلیکیشن کوتخفیف است که برای سیستم عاملهای آندروید بر روی برنامه بازار قابل نصب است.